17 sie 2012

Zamówienie na tło z Shih tzu .

Niestety nie mogłam znaleść odpowiedniego zdjęcia leżącego pieska , ale myślę że to też się spodoba :)
Dodałam kilka teł . Nie mogłam się zdecydować . Wybierzesz te które ci się najbardziej spodoba . To do roboty ^^






                                                                                     1 .








2.




3.









A i informacja dla czytających bloga o One direction , który jest w reklamie . Pojawiły się nowe rozdziały . Także prosimy o komentarze i zaobserwowanie . Założyłam też swojego bloga , którego prowadzę sama . KLIK

Pozdrawiam , Cece ♥

2 komentarze:

  1. O kurcze. ! Kocham Cię !;p to ja to zamawiałam. ;> wybiorę 3 ;p
    Również pozdrawiam .Nikola ;)

    OdpowiedzUsuń

No na co czekasz?
Dodaj komentarz i
zamów jakiś dodatek ! :D ♥