9 sie 2012

Mały zestaw kokardkowy ♥

Hej :* Dzisiaj bez zamówień, bo są jeszcze dwa do zrobienia i myślę, że redaktorki poradzą sobie już z nimi.
Dziś dodaje zestaw z kokardkami. Nie wiem czy każdy zauważył, ale pracuje nad wyglądem stron, jeszcze nie skończyłam strony Inne... Teraz wszystko łatwiej znaleźć !
W tej notce : 
  •  Napisy: Witam, O mnie i Pa pa,
  • Gif Site Models (Zmieniające się obrazki)
  • 2 obrazki SM
  • Super tła 
  • Kursor
Wszystko z kodami !
I jeszcze bardzo dziękuje za komentarze z mojej poprzedniej notki, naprawdę  bardzo się ciesze i w tej notce chcę za nie podziękować :*
























Różowa Kokardka

Kursor nie jest mojego autorstwa, należy do Słodziutkiej, znalazłam go w archiwum...
Czekam na komentarze ! Bye

6 komentarzy:

  1. Jak zwykle świetne. < 3 .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, tylko, że napisz Papa jest iinny od reszty, nie zauważyłam :c ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste ♥ i pomyśleć że na bloga trafiłam przypadkiem :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niste. <3
    jesteś po prostu świetna !
    Też chce photoshopa !! ;((

    Zapraszam do mnie, na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ale świetny blog! Zaobserwuję go sobie, bo często mi się takie przydają. ; 3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Cb. <33
    Dzięki tobie łatwiej robić profile.!:D
    Jesteś lepsza niż profilki.blogspot.com ! :)

    OdpowiedzUsuń

No na co czekasz?
Dodaj komentarz i
zamów jakiś dodatek ! :D ♥