28 lip 2012

Kolejna zmiana wygląda bloga.

Nie rozumiem Oli dlaczego nie zacytowała dokładnie co mi ona napisała. Uwierzcie, jeśli ktoś o mnie pisze coś co mnie zdenerwuje, zrobię wszystko, żeby ta osoba poczuła się tak samo jak ja :)
Z Olą pisałyśmy do siebie, tak jak i z Marcelą, i musisz mi uwierzyć, że nie mam takiego samego zaufania jak do Cece i myślę, że naprawdę byś za dużo pozmieniała.. 
W swoim życiu prywatnym mam duuużo problemów i przestałam mieć czas na bloga, ale obiecuje, że wkrótce zacznę blogować. 

DZIĘKUJE CI OLU, ŻE POMOGŁAŚ MI W BLOGU ! 

Jeśli wygląd bloga jest aż tak brzydki, jak sądzi była redaktorka postanowiłam, że od was będzie to zależeć. Najlepszy wygląd bloga wygrywa! Nagroda to redakcja na blogu :) W komentarzach piszcie, co mamy zmienić i jak ma dokładnie wszystko to wyglądać, a także podawajcie swoje e-maile, lub numery GG.  

Pozdrawiam Scarlette.

11 komentarzy:

  1. Według mnie wszystko jest okej, chociaż... może nagłówek trochę "sztywny". I tło do tych kołek mogłoby być inne :) Ale tak, to okej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi ci o kolor tych kółek? I jaka czcionka według ciebie pasowałaby na nagłówek ?

      Usuń
  2. Tło Efekt gwiazd
    Czcionka do nagłówków Comic
    A czcionkę do tekstu normalną
    Nagłówek taki jaki teraz tylko normalną czcionką
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie, tło powinno być takie:
    http://themes.googleusercontent.com/image?id=0BwVBOzw_-hbMNTRlZjk2YWMtYTVlMC00ZjZjLWI3OWEtMWEzZDEzYWVjZmQ4&tw=100&th=60&crop=TOP
    Ponieważ jest kolorowe ;D Można je znaleźć w: Projekt > Tło > Obraz tła > Hobby i rękodzieło

    Do tego kursor, o taki: http://i48.tinypic.com/33tp9mx.jpg
    Tutaj gotowy kod (oczywiści9e kursor będzie dużo bardziej wyraźniejszy niż na obrazku): (SKASUJ KROPKI!)

    Teraz czcionka, zwykła, Arial.
    I do nagłówka i do tekstu strony.

    Teraz przejdźmy do nagłówka, chodzi mi o wielkość, według mnie powinna mieć 40 px.
    Wielkość tekstu na stronie powinna mieć 20 px.

    Moje gg: 39275198
    Mój profil na zapytaj: http://karola0711.profilki.com.pl

    Czekam na odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory, kod się nie wgrał, podam Ci go przez gg jak ja zostanę wybrana ^.^

      Usuń
    2. Chodzi mi o kod do kursora ;p

      Usuń
    3. Hmmm.. Na pewno twoje zdanie o wyglądzie bloga będzie się liczyć :) Zapewne będzie tutaj bardziej kolorowo, i zmienię kilka czcionek na Arial :) Dzięki kochana :*

      Usuń
    4. Już dzięki twojej wypowiedzi zmieniłam dużo czcionek na Arial, obiecuje, że będzie kolorową! Czy byś chciała zostać redaktorką bloga? Chętnie cię przyjmę, zdajesz się pracowita :)

      Usuń
    5. Dziękuję, za to, ze moja wypowiedź jest przydatna oraz za to, że uważasz, że jestem pracowita, bo tak jest :)
      Bardzo chętnie zostałabym redaktorką :D

      PS.: Chcesz kod do kursora? Podam przez gg

      Usuń

No na co czekasz?
Dodaj komentarz i
zamów jakiś dodatek ! :D ♥