4 maj 2012

OGŁOSZENIA!













Czeeeeeeeeść! :D To jeszcze raz ja- Scarlette... Postanowiłam dodać OGŁOSZENIA !  

5 kwietnia - Info 1 Dziś zobaczyłam wyniki ankiety. Nie zdziwiłam się, że
Rarcia ma zostać na blogu, bo wiem, że jest doskonała.
Wyniki 

Tak         22 głosy, czyli 70 % 
Nie         9 głosów, czyli 30 %


Info 2 Co do drugiej ankiety moje etykietki nazywam Face Stars, ale Rarci nie 
mogę dać prezentu, gdyż jest już redaktorką i z tego powodu poszukuje
jeszcze jakiejś redaktorki. Zgłoszenia w w tym poście (komentarzu) lub 24612580.
Pytanie 1 Czy mam robić takie coś ? Pisać w komentarzach..




Zamówienie1 - Dla Kingi 
Oryginalna wielkość - kliik
Zamówienie2 - Dla Oli






6 kwietnia - REDAKTORKA NA OKRESIE PRÓBNYM.
7 kwietnia - zmiana ikonki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

No na co czekasz?
Dodaj komentarz i
zamów jakiś dodatek ! :D ♥